;

Jumaat, 21 Ogos 2009

Selamat Berpuasa


Assalamualaikum w.b.t.

Bersempena bulan yang penuh keberkatan ini, saya mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa dan cuba "mengaut" seberapa banyak pahala dibulan yang dilipat gandakan kebajikan amalannya buat semua kawan-kawan dan pembaca blog ini.

Moga dibulan ini merupakan bulan Ramadhan yang lebih baik dari Ramadhan sebelumnya. Bahkan moga latihan keimanan dan ketakwaan ini akan berkekalan sehingga pada bulan-bulan yang mendatang.Jangan jadikan bulan ini sahaja kita mendekatkan diri dan banyak buat amalan sunat,bila tiba bulan Syawal dan seterusnya kita mula jadi macam sebelum Ramadhan ; tiada perubahan. Na'uzibillahi min zalik.

Semalam saya cuba membelek-belek blog kawan-kawan. Rupanya ramai sahabat yang sudah buat blog. Mana yang jumpa saya letak dalam blog list saya. Allhamdulillah, dengan kemudahan ini dapat jua kita berhubung dan mendekati sahabat melalui alam maya walaupun berjauhan dan kekangan masa. Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak buat semua sahabat.Moga kita mendapat rahmat dan bimbingan Allah s.w.t. selalu.

Tiada ulasan: